Friday, June 3, 2011

musim hujan

akhirnya aku berpeluang juga balik kampung. dari Bangi nak ke Kg Gajah ambil masa dalam 4 jam. itupun sebab ikut jalan tak haiway. kalau ikut haiway 3 jam dah sampai. tapi ni bila ikut jalan tak haiway tak boleh laju-laju sangat. sebab skil pemanduan aku belum sama taraf dengan Dominic dalam Fast 5. lagipun jalan kuala selangor tu pun bukannya elok sangat. traffic light rosak kadang-kadang.


kebetulan musim hujan sekarang ni. bila aku sampai  rumah hujan tengah lebat. ini yang aku rasa tak berapa sedap. macam mana nak lepak dekat kedai Jalal layan HBO sampai 3 4 pagi. sebab kedai Jalal tu mana ada dinding kiri kanan depan belakang macam KFC. jenis kedai macam ni separa open-air orang kata. jadi bila dah hujan suhu persekitaran menurun menyebabkan badan aku ni rasa tak sedap nak melepak. sedap tu lebih ke arah tidur pakai selimut tebal-tebal.

No comments:

Search This Blog